PDA

View Full Version : Remove some skins



[driftking]zOz
08-08-2013, 05:48 AM
Hey ,my suggestion is simple ,just remove these skins .
http://wiki.sa-mp.com/wroot/images2/f/f7/Skin_99.png
http://wiki.sa-mp.com/wroot/images2/b/b5/Skin_92.png



Links since some people say the images aren't loading:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/Image:Skin_92.png
http://wiki.sa-mp.com/wiki/Image:Skin_99.png
-RVG

DuckSauce
08-08-2013, 05:58 AM
+1. I think that using these skins is an abuse.

redneckvideogamer
08-08-2013, 06:09 AM
lol They are annoying.

When I saw the title, my first thought was, "why in the hell would anybody want to remove skins?" and then I was like "ooohhh, those damn skins!"

AChr1s
08-08-2013, 06:14 AM
i've seen someone using them a lot this days.. Neutral tbh.

Dro
08-08-2013, 06:16 AM
lol They are annoying.

When I saw the title, my first thought was, "why in the hell would anybody want to remove skins?" and then I was like "ooohhh, those damn skins!"
I thought the same.

I'm gonna have to agree with you, zoz. +1

redneckvideogamer
08-08-2013, 06:21 AM
i've seen someone using them a lot this days.. Neutral tbh.

Even though I don't like them, I'm not sure I want them to be removed. I guess I'm neutral also.

...for now.

sEarch
08-08-2013, 06:38 AM
+1 to they run with more speed i think ...

Elsify
08-08-2013, 06:58 AM
And what will Avenged do ?

ML2000
08-08-2013, 07:21 AM
+1 they are freaking annoying

thama
08-08-2013, 09:24 AM
1+ fucking annoying skins

Saadi
08-08-2013, 09:27 AM
+1 please remove ! :

sEarch
08-08-2013, 09:33 AM
And what will Avenged do ?

As I said, I think these skins may run faster than some normal and it's hard to hit him with gun on foot, I don't know... Correct me if i worng.

BOOYAKASHA
08-08-2013, 09:53 AM
Remove them, OR
make it so that you have to pay more for the rollerskate skin.

BustedNORr
08-08-2013, 09:56 AM
Well you know you're fuck'd when players are running/rollerskating around with these skins with a chainsaw in their hand...
+1

kaskraker
08-08-2013, 09:56 AM
big +1 +1 +1

dennyhita
08-08-2013, 10:08 AM
they dont run faster.. they just have a different walking animation with faster body movement, so it looks like they are going faster, but they dont

God
08-08-2013, 10:40 AM
If I remember correctly these skins have a delay when u try to move forward

Potassium
08-08-2013, 10:45 AM
They don't give any advantage so why should they be removed...?

Ben18
08-08-2013, 10:50 AM
They don't give any advantage so why should they be removed...?
They do, it's hard to kill players with these skin when they keep rollerskating zig zag, you will hardly shoot them and in some cases you just can't get them.

+1 all the way.

Bezz
08-08-2013, 11:34 AM
They don't give any advantage so why should they be removed...?

If you read the thread, you can see that they think the skin runs faster.

Arpan
08-08-2013, 12:19 PM
+1, especially the second skin.

BOOYAKASHA
08-08-2013, 12:41 PM
+1, especially the second skin.

Why ESPECIALLY? You got anything against a woman in a bikini?

Marca
08-08-2013, 12:59 PM
Like most players said they're annoying and honestly, they're over-powered. Their sprint speed is almost 3x greater than other skin's speed.

sEarch
08-08-2013, 01:04 PM
Like most players said they're annoying and honestly, they're over-powered. Their sprint speed is almost 3x greater than other skin's speed.

You said almost what i said ... ^^


As I said, I think these skins may run faster than some normal and it's hard to hit him with gun on foot, I don't know... Correct me if i worng.

^^

LilithV
08-08-2013, 01:21 PM
+1 zoz meow

Slizer
08-08-2013, 01:45 PM
inb4 San Andreas Cops And Rollerskaters

Trxye
08-08-2013, 02:02 PM
Yep, they are pretty annoying. +1

The_Forgotten_One
08-08-2013, 03:29 PM
Annoying like fuck... i cant shoot shit to those fags...

plus the chainsaw they are using?! oh hell no!

+1

NightFury
08-08-2013, 03:30 PM
Different players use those skins when they are alone against groups. Like me for example :p . -1. Btw they are overpowered only on road and powerless in other terrains.

AChr1s
08-08-2013, 04:26 PM
But -1 because when you try to move at the start, you're freezed. So -1

haydugjr
08-08-2013, 04:46 PM
-1 they are faster but they have quite a few other disadvantages. Balanced in my eyes.

[SS_Striker]
08-08-2013, 05:49 PM
-1

have you even tried to run on the grass with this skin?

sEarch
08-08-2013, 06:29 PM
;301954']-1

have you even tried to run on the grass with this skin?

I tryed run on desert... damn skin... No move.

BOOYAKASHA
08-08-2013, 07:11 PM
-1 they are faster but they have quite a few other disadvantages. Balanced in my eyes.

But they only camp inside ammunations, and use /dance when buying armor(is that allowed btw?)

like Avenged.

AChr1s
08-08-2013, 07:34 PM
But they only camp inside ammunations, and use /dance when buying armor(is that allowed btw?)

like Avenged.
/dance on ammunation is not even possible...

Mitch
08-08-2013, 07:46 PM
Fuck the fruit booters +1

Jesse_James
08-08-2013, 07:58 PM
+11111111111111111111tt

No.Mercy
08-08-2013, 09:08 PM
+1 op with chainsaw

[driftking]zOz
09-08-2013, 02:59 AM
But -1 because when you try to move at the start, you're freezed. So -1

freezing for 2-3 seconds is not a problem , also i think you can jump to avoid that ,and btw they never stop moving

Arpan
09-08-2013, 03:01 AM
Why ESPECIALLY? You got anything against a woman in a bikini?

Yes, I don't like fapping everywhere.

AChr1s
09-08-2013, 03:07 AM
zOz;302047']freezing for 2-3 seconds is not a problem , also i think you can jump to avoid that ,and btw they never stop moving

Look, i'll final -1 Because:

- You can't run on dirt / grass / desert with those things
- You can't move for 2 secs ( not even jumping )
- The matter that this suggestion was damaged by the recent use of this skins. I've seen a lot of insults lately about this.

The only advantage you have is to run a little faster, but hey! let's remove id 270 too, you can spin faster.. It's more the disadvantage you have, against the benefits you get.

BloOdY_VaMpirE
09-08-2013, 04:03 AM
Yeah, In GTA SA these skins run fast when u do dm at beaches xD & its same in samp too, run fast & annoying, +1 Satanist

redneckvideogamer
09-08-2013, 04:07 AM
I've never used the skin, but after this suggestion, I might try it to see what it's like. Then maybe I'll give my opinion.

BTW, was this suggested because of one player? If so, wow! He's had an impact, no?

[driftking]zOz
09-08-2013, 04:35 AM
I've never used the skin, but after this suggestion, I might try it to see what it's like. Then maybe I'll give my opinion.

BTW, was this suggested because of one player? If so, wow! He's had an impact, no?

1-try to kill someone got this skin
2- Not only one player use this skin .

AChr1s
09-08-2013, 04:40 AM
zOz;302074']1-try to kill someone got this skin
2- Not only one player use this skin .

I Could tbh... It's not the matter of the skin...

[driftking]zOz
09-08-2013, 04:43 AM
I Could tbh... It's not the matter of the skin...

It is ,
But they only camp inside ammunations,


and using chainsew .

WildCow
09-08-2013, 04:46 AM
And what will Avenged do ?

lmao ikr +1 from me, i was fighting against avenged yesterday, and he killed me 2 times, its really annoying...

SlasherVE
09-08-2013, 05:11 AM
fuck yes +1

meligy
09-08-2013, 05:15 AM
agree +1 they are annoying

Elsify
09-08-2013, 05:39 AM
As it's a bit hard to remove them, what about making those skins more expensive, and maybe for donating players/regular players 4+ only ?

Maybe $25,000. for that skin.

Potassium
09-08-2013, 08:24 AM
If you read the thread, you can see that they think the skin runs faster.

And if you had read the replies, you'd see that a few people had stated that this doesn't happen. If this isn't true then ok, I didn't know, I have never used these skins and have never seen anyone else use them. I just went by what the people above me said. Either way, there's absolutely no damn reason for you to be such a rude prick.

Scorpio
10-08-2013, 03:15 PM
+1 It's nearly impossible to kill someone in a biz with that skin he just moves where he pleases and you can't hit him also the fact that hes at the same speed as someone who is using sawns while he is using chainsaw makes the skin too powerfull. oh and what did you say? 2-3 sec freeze? this fag never stops.

Charles_Bukowski
10-08-2013, 03:20 PM
the images are not loading

SMoKeYxx
10-08-2013, 05:04 PM
If you read the thread, you can see that they think the skin runs faster.

n1n1n1n1 easy? u did good bezz


the images are not loading

ikr i cant see them either. i assume its the truth and ryder and big smoke and sweet

=DCM=Migis
10-08-2013, 07:17 PM
+1 !!!! Skin 4 noobs e.e

[driftking]zOz
10-08-2013, 07:32 PM
+1 It's nearly impossible to kill someone in a biz with that skin he just moves where he pleases and you can't hit him also the fact that hes at the same speed as someone who is using sawns while he is using chainsaw makes the skin too powerfull. oh and what did you say? 2-3 sec freeze? this fag never stops.
when u start to move its freezes for 2-3 sec then he wont stop

redneckvideogamer
10-08-2013, 08:13 PM
the images are not loading

http://wiki.sa-mp.com/wiki/Image:Skin_92.png
http://wiki.sa-mp.com/wiki/Image:Skin_99.png

SMoKeYxx
10-08-2013, 08:14 PM
http://wiki.sa-mp.com/wiki/Image:Skin_92.png
http://wiki.sa-mp.com/wiki/Image:Skin_99.png

ohh lol nice glitchy skin to chainsaw people with

Delta_Mafia
11-08-2013, 02:07 PM
lol they still have the same speed with the ped sprint animation, nothing is really annoying but for just pressing wasd keys, the sprint animation occurs instead of lazily jogging around

1/-1

Breeze
11-08-2013, 06:47 PM
You lose to a player using a certain skin with an odd running animation so you want that certain skin removed...

http://i1.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/005/545/OpoQQ.jpg



I have faced many people using these skins many times before in SACNR. The skin makes no difference to me. It is all in your head.

This thread is drenched in hurt of the butt.

Quetzalcoatl
13-08-2013, 04:51 PM
/dance on ammunation is not even possible...

lol, run to red checkpoint, use /dance, /pee, or this shits, now Buy armour and press Enter.... "MAGIC"

Hoseny
14-08-2013, 03:21 PM
As it's a bit hard to remove them, what about making those skins more expensive, and maybe for donating players/regular players 4+ only ?

Maybe $25,000. for that skin.

The point here fag is donator players abuse it ok ??
and it must be removed not being expensive u not paying skin taxes faggot
and why it will be too expensive 25k!!!

Elsify
15-08-2013, 04:28 PM
The point here fag is donator players abuse it ok ??
and it must be removed not being expensive u not paying skin taxes faggot
and why it will be too expensive 25k!!!
Just say your opinion politely, No need for "Faggot"/"Fag" !